VBCを備えたVonage Contact Center

Express

コンタクトセンターソリューションは、基本的なIVR(自動音声応答)、スキルベースのルーティング、エージェントコンソール、リアルタイムダッシュボード、カスタマイズ可能な履歴レポート、通話録音を提供します。
  • 着信/発信ダイヤリング
    • Auto-attendant Routing
    • Skills Based ACD Routing
    • Call forwarding to third-party after hours
    • Outbound manual dialing
  • スーパーバイザー/管理機能
    • Web-based Administration
    • Interaction architect to graphically build call flows
    • IVR Scheduling
    • Supervisor monitoring
    • Dashboards and Reports
    • Call recordings (30 days included)
    • Agent interface with call controls
    • Hard phone or softphone options available
    • Configurable agent status
    • View callers in the queues agents are skilled for
    • Caller ID, screen pop, and note taking
  • 顧客体験と高度な統合
    • VGIS CRM Integration Available

Elevate

Vonage Contact CenterのElevateプランで、顧客体験と高度な統合をさらに上のレベルに引き上げましょう。
  • 顧客体験と高度な統合
    • IVR with Data Dip
    • Queue Callback
    • SLA Optimization Routing
    • IVR Post Call Survey
    • Reporting API Available
    • CRM Data Routing
Deskphone with Vonage logo

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