Get your copy

Learn what works for customer engagement around the world

Now more than ever, if you want to effectively engage your customers across borders—you need a multichannel approach. But how can you accommodate the highly fragmented preferences of those customers? And how can you integrate the array of preferred channels to deliver seamless conversations? Don’t let your customer experience get lost in translation.

An image of communications across the globe

Download now

Oops! Something isn't right. Please try again.
このフィールドは必須です
このフィールドは必須です
このフィールドは必須です
このフィールドは必須です
このフィールドは必須です
このフィールドは必須です
このフィールドは必須です
requiredFieldMsg

お客様の情報を送信することにより、関心をお持ちの当社製品およびサービスについて、当社より電話およびEメールにてご連絡差し上げることに同意することになります。当社はお客様のデータの取り扱いにあたり、以下のことを遵守いたします: 個人情報保護方針.

Illustration of 3 figures sitting at desktop computers with confetti raining down.

関心をお寄せいただきありがとうございます。

最新の2020年版グローバルカスタマーエンゲージメントレポートをご活用いただければ幸いです。